Łukasz Dudko, prezes zarządu:

 

O firmie

Firma Good One Group działa głównie w obszarze komunikacji marketingowej (PR, Social Media, Interactive, SEO/SEM) oraz tworzenia systemów IT. Zespół ok. 30 osób to m.in. specjaliści PR, graficy, copywriterzy i programiści. Obecnie realizujemy ekspansję na międzynarodowe rynki. W portfolio posiadamy autorskie produkty IT dla różnych branż, w tym ERP dla galerii handlowych, ERP dla rynków hurtowych, ERP dla klubów fitness i szkół tańca, e-commerce. Naszym ostatnim osiągnięciem jest Mokio Open Source CMS. Prowadzimy również prace badawcze nad stworzeniem platformy do tworzenia elektroniki dedykowanej dla klienta wraz z systemem informatycznym klasy ERP. Platforma ta rozszerzy ofertę firmy o dodatkowe funkcjonalności posiadanych systemów ERP.

O produkcie

Wynikiem prac i badań ostatnich lat jest nasz autorski system CMS Mokio, który w 2014 r. został udostępniony społeczności na licencji open source. Jest to jeden z nielicznych polskich projektów Open Source a jedyny w technologii Ruby on Rails. Projekt ten ma ambicje stać się produktem rozpoznawalnym na świecie. System łączy programistów Ruby on Rails oraz artystów tworzących layouty www z końcowymi użytkownikami budującymi strony www. System pozwoli na tworzenie przez globalną społeczność wtyczek, skórek oraz nowych funkcjonalności oraz czerpanie z tego tytułu korzyści poprzez sprzedaż w sklepie on-line systemu Mokio.

 

O Polskim Moście Krzemowym

Po obozie przygotowawczym

Uważamy iż Program, w którym bierzemy udział, jest świetną okazją dla polskich firm aby zaistnieć na amerykańskim rynku. Doświadczenia wyniesione z pierwszych dwóch etapów będą na pewno pomocne w owocnym wykorzystaniu planowanej obecności w Dolinie Krzemowej.

Po programie akceleracyjnym

Nabyte umiejętności (przede wszystkim prezentacja, „pitch”, produktu) oraz rezultaty działań (zmiany w ofercie, pozyskane kontakty) będą miały długofalowe efekty dla naszej firmy. Procesy zapoczątkowane podczas programu akceleracyjnego będą kontynuowane. Po pierwsze transformacja naszej oferty z outsourcingowej w kierunku gotowych produktów IT dla różnych branż – zapoczątkowana i inspirowana opiniami potencjalnych partnerów. Obecnie prowadzimy działania zmierzające do tego, aby poszczególne posiadane przez nas systemy informatyczne ubrać w osobne marki i traktować jako osobne start-upy. Ponadto będziemy kontynuować próbę ekspansji na rynek amerykański. Doświadczenia zdobyte podczas programu akceleracyjnego, przyczynią się do znacznego zwiększenia prawdopodobieństwa sukcesu na tym rynku.