Paweł Rogowicz, dyrektor zarządzający:

 

O firmie
Espeo Software specjalizuje się w tworzeniu nowych i rozwijaniu istniejących produktów oraz usług opartych na technologiach informatycznych. Usługi Espeo w szczególności skierowane są to startupów technologicznych działających w branżach IoT (Internet of Things) oraz AdTech (Advertisement Technology). Espeo od wielu lat opiera swoje działania o zwinny model realizacji oprogramowania (Agile Development) oraz tworzenie tzw MVP (Minimum Viable Produduct) dzięki czemu pierwsza wersja produktu klienta powstaje bardzo szybko, co jest szczególnie istotne w przypadku dynamicznie rozwijających się branż.

O produkcie
Espeo Software specjalizuje się w tworzeniu nowych produktów opartych na technologii jak również rozwoju istniejących rozwiązań. Agencja zajmuje się zarówno konsultingiem technologicznym i audytami oprogramowania jak również tworzeniem systemów ERP, aplikacji webowych i mobilnych. Produkty Espeo powstają w oparciu o szeroką paletę technologii, które każdorazowo dobierane są do indywidualnych potrzeb klienta. Produkty Espeo tworzone są w oparciu o MVP - rozwiązanie które zapewnia maksymalnie szybki start pierwszej wersji produktu. Dzięki tworzeniu MVP Espeo pomaga klientom wyprzedzać konkurencję i budować ich silną pozycję na rynku.


O Polskim Moście Krzemowym

Po obozie przygotowawczym

Podstawowym celem jest dla nas poznanie środowiska biznesowego w Stanach. Chcielibyśmy zdobyć wiedzę zarówno o rynku jak również nauczyć się poruszać w tym środowisku. Zależy nam na nawiązaniu kontaktów zarówno z partnerami biznesowymi, jak i z potencjalnymi klientami.

Po programie akceleracyjnym
Wpływ programu akceleracyjnego na rozwój firmy oceniam jak duży i bardzo dobry. Dzięki otrzymanemu wsparciu i nawiązanej współpracy z firmami i osobami oraz samemu pobytowi udało nam się „oswoić” i poznać rynek amerykański, wcześniej wydający się jako zbyt duży i  zupełnie nieosiągalny z naszej perspektywy. Okazało się, że różnice pomiędzy Europą a USA nie są wcale tak duże i działania na rynku amerykańskim są możliwe i jak najbardziej realne, wymagają jednak oczywiście dużego zaangażowania, w tym nakładów finansowych. Jeśli miałbym określić najważniejszą radę którą wyniosłem z programu byłaby związana ze  specjalizacją - aby osiągnąć sukces na rynku amerykańskim trzeba się specjalizować w możliwie jak najwęższym zakresie i mocno podkreślać to w całej komunikacji marketingowej.