Aleksander Kuczek, wiceprezes zarządu:

 

O firmie

Perfect Web to zespół specjalistów, w skład którego wchodzą: web developerzy, konsultanci SEO, doradcy ds. sprzedaży, analitycy danych czy UX designerzy. Prowadzimy osobiście doradztwo dla dużych graczy na rynku eCommerce, a także pomagamy setkom naszych użytkowników poprzez zestaw pluginów, które automatycznie diagnozują i naprawiają strony internetowe.

 O produkcie

85% stron jest narażonych na atak hackerski z uwagi na brak bieżącej aktualizacji oprogramowania. My dostarczamy rozwiązanie tego problemu. Perfect Dashboard to platforma, która pozwala na masowe zarządzanie aktualizacją oprogramowania CMS i pluginów wielu stron internetowych w efektywny czasowo sposób. Nasze rozwiązanie zaprojektowano do współpracy z CMSami Wordpress i Joomla!, ale może być użyte w przypadku każdej strony.
Nasz produkt, dzięki unikalnemu systemowi automatycznych testów, pozwala na oszczędzenie do 50% czasu poświęconego na aktualizację oprogramowania. Brak konieczności ręcznego testowania każdej podstrony po aktualizacji oprogramowania sprawia, że aktualizacje są szybkie, bezproblemowe i częste.

O Polskim Moście Krzemowym:

Po obozie przygotowawczym

Polski Most Krzemowy był z naszej perspektywy bardzo ciekawym projektem, który pozwolił poznać wielu ciekawych ludzi z Polski i USA. Dodatkowo, ciekawe wykłady i sesje mentoringowe przyczyniły się do zmiany naszej perspektywy w patrzeniu na własny produkt oraz na znaczące zwiększenie sprzedaży oferowanych rozwiązań. Zdecydowanie warto było wziąć udział w tym projekcie.

Po programie akceleracyjnym

Projekt całkowicie zmienił naszą firmę, podejście do jej prowadzenia oraz jej perspektywy. W wyniku udziału w programie akceleracyjnym całkowicie przeformułowaliśmy nasza specjalizację i stworzyliśmy nowy produkt.
Rozmowy z mentorem i ze specjalistami ds. wchodzenia na rynek w USA nauczyły nas, że kluczowym elementem przy rozwoju nowego produktu są rozmowy i komunikacja z klientami, po to by sprawdzić, czego tak naprawdę potrzebują. Ta wiedza pozwoliła nam przeprowadzić kilkadziesiąt rozmów z naszymi klientami, zgodnie z zasadami, wedle których należy to robić, oraz zwalidować nasz produkt pod kątem funkcjonalności i potrzeby jego używania. Nauczyliśmy się prawidłowo oceniać potencjał sprzedażowy produktu oraz, co istotniejsze, projektować go w taki sposób, by zmaksymalizować przychody, jakie może on osiągać. Teraz tworzymy produkt i system jego sprzedaży, które w ciągu najbliższych lat mogą zwiększyć ponad pięćdziesięciokrotnie obroty naszej firmy.