Piotr Góralczyk, prezes zarządu:

 

O firmie: 

Zajmujemy się rozwijaniem i implementacją technologii i wdrożeń systemów CLM (Closed Loop Marketing System). Medical Tourism Poland S.A. jest pionierem technologii Platform-as-a-System i Software-as-a-System, specjalizując się w świadczeniu usług marketingu zintegrowanego dla MŚP. Firma z sukcesem wprowadziła na Polski rynek farmaceutyczny system e-detailing. Stworzyła również autorskie oprogramowania online dla klubów fitness, pozwalające firmom na dodawanie swoich profili w mediach społecznościowych, tworzenie prostych stron www i leading page. Spółka, w ramach współpracy z Pure Jatomi Fitness, posiada wdrożenia swoich technologii m.in. w Bułgarii czy Indonezji i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.

 O produkcie

Aplikacja Closed Loop Marketing jest w stanie zastąpić pracę kilku systemów działających w przedsiębiorstwie lub zostać z tymi systemami zintegrowana i usprawnić procesy w przedsiębiorstwie. Przedstawicielom sektora farmaceutycznego oraz wszelkim firmom posiadającym dział przedstawicieli ds. sprzedaży i marketingu bezpośredniego system oferuje następujące możliwości: zarządzanie materiałami marketingowymi, personifikacja dokumentów skierowanych do danego klienta, bezpośrednie wysłanie materiałów reklamowych klientowi przedstawiciela itd. Kadrze zarządzającej system oferuje następujące korzyści: konwersja dowolnego dokumentu na język html5, geolokalizacja i tracking, dostęp do rankingów i zestawień o pracownikach, dostęp do danych statystycznych o klientach - zbieranie danych statystycznych o klientach przedstawiciela, optymalizacja budżetu.

O Polskim Moście Krzemowym

Po obozie przygotowawczym

Główne oczekiwania firmy wobec projektu to nawiązanie współpracy z przedsiębiorcami z USA z branży farmaceutycznej i ubezpieczeniowej oraz z przedstawicielami venture capital. Rynek amerykański jest naturalnym adresatem naszego produktu, ponieważ świadomość konieczności stosowania CLM w branżach farmaceutycznej i ubezpieczeniowej jest wysoka, a nakłady na tego rodzaju działania rosną z każdym rokiem. Przykładowo nakłady na systemy CLM w USA to 25% budżetu sprzedażowego firm farmaceutycznych.

Po programie akceleracyjnym

Projekt Polski Most Krzemowy przede wszystkim przyczynił się do poznania kultury biznesowej w USA. Działania networkingowe koordynowane przez biuro akceleracyjne umożliwiły nawiązanie wielu interesujących kontaktów, a nawet przyjaźni. Dzięki panującej w Dolinie Krzemowej kulturze „give it forward” możliwe było pozyskanie nieodpłatnej wiedzy oferowanej przez ekspertów, mentorów oraz instytucje konsultingowe takie jak US MAC. Poza tym dofinansowanie umożliwiło poszerzenie tej wiedzy o wykupienie płatnych usług doskonale dobranych ekspertów i mentorów potrafiących aktywnie wesprzeć rozwój firmy poprzez dostosowanie produktów i usług do realiów sprzedażowo-marketingowych rynku USA.