Karol Andruszków, właściciel:

 

 O firmie

Honaro założone zostało w 2010 roku przez Karola i Wojtka Andruszków w celu realizacji międzynarodowego projektu stworzenia i komercjalizacji Systemu Zarządzania Relacjami Społecznościowymi adresowanego do firm i osób indywidualnych. Ma on za zadanie wspieranie zarządzania relacjami B2C oraz B2B. System działa w oparciu o zaufanie i budowanie wokół firmy społeczności prawdziwych klientów, dostawców, pracowników i innych kontrahentów. Misją Honaro jest budowanie zaufania w relacjach konsumenckich i biznesowych na całym świecie dla najlepszej współpracy i doświadczeń klientów. Honaro jest kanałem komunikacji, promocji, budowania relacji i sprzedaży dla przedsiębiorstw.

 O produkcie

Honaro to rynek internetowy, na którym spotykają się klienci z firmami usługowymi z sektora MŚP. Honaro działa tak samo jak Uber i Airbnb, łącząc klientów ze sprawdzonymi firmami. Pozwala klientom bardzo szybko odnaleźć idealną dla nich firmę, zweryfikować ją i dokonać bezpiecznego i sprawdzonego zakupu.
Z kolei dla małych i średnich firm usługowych Honaro rozwiązuje problem braku sprzedaży ich usług i produktów w internecie. Firmy te do tej pory praktycznie nie pozyskiwały klientów z internetu, ponieważ były zupełnie nieznane klientom, którzy bali się kupować „w ciemno”. Dzięki Honaro wszystkie firmy MŚP są zweryfikowane TYLKO przez prawdziwych klientów i nie muszą zmuszać internautów do ryzykownych zakupów. Dodatkowo Honaro umożliwia dokonanie zakupu bądź umówienie się na wizytę bezpośrednio z poziomu platformy internetowej oraz daje firmom możliwość budowania lojalności wśród zadowolonych klientów, a klientom -  śledzenia swoich ulubionych firm.

 

O Polskim Moście Krzemowym

Po obozie przygotowawczym

W sumie jest to najlepsza z dotacji w których uczestniczymy. Podoba nam się to, że dokumentacja może zostać przygotowana przez naszą firmę (nie potrzebujemy do tego podmiotów zewnętrznych) a jej przygotowanie nie jest uciążliwe. Wydaje nam się, że w dokumentacji niektóre punkty się zbyt mocno zazębiają przez co część informacji powtarza się, a przygotowanie jej niestety wymaga poświęcenia czasu. Cała reszta zorganizowana jest na bardzo dobrym poziomie.

Po programie akceleracyjnym

W zakresie rozwoju Honaro, nasze wyjazdy do USA w ramach PMK oceniamy bardzo wysoko. Pozwoliły nam one zrozumieć wiele czynników, w wyniku czego zaraz po powrocie do Polski zaplanowaliśmy dużą reorganizację celów naszej firmy. W jej ramach planujemy intensywne nakierowanie się na szybkie budowanie trakcji (sprzedaży i rozpoznawalności) z uwzględnieniem rynku USA. Jest to również wynik naszych rozmów z inwestorami, podczas których otrzymaliśmy dużo dobrego „feedbacku” oraz ustaliśmy cele do osiągnięcia przed wejściem inwestora w nasz projekt. Wynikało z nich, że głównym naszym celem powinno być właśnie zwiększenie trakcji w USA.
Na rezultaty wynikające z naszego wyjazdu do USA w celu rozpoczęcia działalności jako start-up w Dolinie Krzemowej składa się kilka obszarów funkcjonowania naszej firmy: rozwój strategii marketingowej, rozwój sieci kontaktów, rozwój sprzedaży w USA, rozwój naszych leaderów w kontekście zrozumienia realiów, które rządzą Doliną Krzemową, oraz rozwój firmy.