Krzysztof Karolczak, dyrektor IT:

 

O firmie

Inwedo jest firmą IT specjalizującą się w optymalizacji procesów biznesowych i wizualizacji danych. Tworzymy rozwiązania dla firm z sektora finansowego, firm konsultingowych, korporacji prawniczych, jak również startupów technologicznych. Od ponad 7 lat dostarczamy innowacyjne rozwiązania - tworzymy dostosowane narzędzia IT, które pozwalają zwiększyć efektywność pracy, oraz świadczymy outsourcing usług informatycznych.

 O produkcie

Timble.us to narzędzie, które pomaga zespołom IT zaoszczędzić do 20% czasu pracy. Dzięki Timble planowanie, mierzenie i raportowanie pracy staje się znacznie prostsze. Timble to łatwa w użyciu aplikacja na komputery i telefony komórkowe, która integruje się z najpopularniejszymi programami do zarządzania projektami. Dzięki temu wszystkie informacjie o projektach i zadaniach są zawsze łatwo dostępne i proste w zarządzaniu. Gromadzone informacje umożliwiają tworzenie wielowymiarowych raportów, które mogą być wykorzystane przy rozliczeniach, do planowania przyszłej dostępności zasobów i monitorowania stanu realizacji projektów.

O Polskim Moście Krzemowym

Po obozie przygotowawczym

Postrzegam PMK jako program, który polskim firmom pozwoli dotrzeć do partnerów, inwestorów i klientów w Dolinie Krzemowej poprzez udostępnienie sieci kontaktów i współpracę z lokalnymi mentorami. Dodatkowo wsparcie mentorskie w ramach projektu uważam za niezwykle istotne z uwagi na możliwość zaopiniowania i konsultacji treści oferty, sposobu komunikacji na temat produktu, modelu biznesowego oraz samej formy prezentacji produktu. Nie do przecenienia jest również możliwość skonfrontowania swojej wizji produktu z potrzebami najbardziej innowacyjnych firm na świecie i prezentacji Track'a przed szerszym gronem potencjalnych klientów i inwestorów.

Po programie akceleracyjnym

Projekt PMK jest naszym zdaniem bardzo dobrym wsparciem przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek amerykański. Pozwala na opanowanie podstaw „poruszania się” po biznesowym świecie USA, który różni się istotnie w niektórych aspektach od rynku europejskiego.
Udział w programie akceleracji pozwolił nam zbudować sieć ponad 180 kontaktów w Stanach, zweryfikować produkt, dotrzeć do grona potencjalnych klientów oraz uzyskać ciekawą perspektywę od innych firm IT działających w US.
Program akceleracyjny stanowi również nieocenioną pomoc w zmniejszeniu bariery kosztowej i częściowym ograniczeniu ryzyka rozpoczęcia działalności w US. Z przyjemnością rekomendujemy kolejne edycje PMK firmom polskim starającym się wejść na rynek amerykański. Sami wrócimy do USA jeszcze kilkukrotnie w najbliższym roku, kontynuując rozpoczęte procesy sprzedażowe i przygotowując się do otworzenia biura.